Apple zaprezentowało zupełnie nową linię wsparcia dla użytkowników. Express Lane, bo taką nosi nazwę, w bardzo dużym stopniu przyspiesza zarówno zgłoszenie problemu, jak i jego rozwiązanie.

Apple na swojej internetowej stronie udostępniło bardzo ciekawe narzędzie. Uzyskanie pomocy w sprawach zarówno sprzętu jak i oprogramowania zostało świetnie zoptymalizowane. Teraz, by zgłosić usterkę, nie trzeba już m.in. opisywać posiadanego sprzętu, bądź oprogramowania, wystarczy odnaleźć je na liście, wybrać można również konkretny temat. Express Lane, jak sama nazwa wskazuje, dzięki klasyfikowaniu problemów do poszczególnych kategorii, przyspieszy odpowiedź ze strony producenta.

Funkcja aktualnie dostępna jest jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady, ale miejmy nadzieję, że wkrótce rozszerzy zakres działania na kolejne kraje. Z Express Lane można zapoznać się na tej stronie - https://expresslane.apple.com/GetproductgroupList.do