"Black Friday" - dzień wielkich wyprzedaży i tłumów w sklepach. Tegoroczny czarny piątek, przynajmniej w przypadku tabletów, upłynął pod znakiem iPada - urządzenie Apple przejęło aż 88% ruchu w sklepach internetowych.

Według raportu IBM ( dostępny tutaj), to do iPada należał czarny piątek. Tablet Apple zmiażdżył wszystkie konkurencyjne urządzenia - aż 88% internautów do robienia tego dnia zakupów w internecie wybrało właśnie jego. Drugiego na liście - tablet Nook firmy Barnes & Noble wybrało zaledwie 3,1% użytkowników. Podium tabletów zamknął Amazon Kindle z wynikiem 2,4%.

Sklepy Apple podczas czarnego piątku przeżywały prawdziwe oblężenie. Różnicę w liczbie osób odwiedzających sklepy stacjonarne świetnie widać na wideo poniżej:

Choć wyniki sprzedaży nie są dostępne, wszystko wskazuje na to, że Apple zarobiło tego dnia całkiem niezłe pieniądze. A czy Wy skorzystaliście z promocji jakie oferowały sklepy sprzedające sprzęt Apple? Czy jednak obniżki nie przekonują Was tak jak Amerykanów? Zapraszamy do dyskusji.

Źródło: TUAW / IBM / Cult of Mac